جهاد مجازی

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جهاد مجازی

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

اینترنت ملی خواب گران مسئولین......

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم

آیه 139 سوره مبارکه نساء

الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاء مِن دُونِ الْمُؤْمِنِینَ أَیَبْتَغُونَ عِندَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ العِزَّةَ لِلّهِ جَمِیعًا

آنان که کافران را بجاى مؤمنان، سرپرست و دوست خود میگیرند آیا عزّت را نزد آنان میجویند؟ همانا عزتّ به تمامى از آن خداست.

مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۰ خطاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی، وضعیت اینترنت را نابسامان عنوان کرده و ضمن هشدار برای کنترل و پالایش پایگاه‌های مخرب، برخورد با تخلفات اینترنتی را در راس اولویت های فرهنگی دانسته و برای این کار مهلت یک ماهه مقرر فرمودند. معظم له در مورخه 26/09/81 در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمودند: "اینترنت یکی از نعم بزرگ الهی است، اما در عین حال یک نقمت بزرگ هم هست؛ یعنی یک چاقوی دو دم و خطرناک اینترنت الان مثل یک جریان افسار گسیخته است این مثل آن است که کسی یک سگ وحشی را بیاورد، بگویند قلاده‌اش کو؟ بگویند سفارش کرده‌ایم آهنگر قلاده را بسازد..."

و اکنون در سال 94 شاهد آن هستیم که  بعد از سیزده سال، اینترنت ما مصداق عینی همان مثالی است که حضرت امام خامنه ای در فرمایشات خود به آن اشاره داشته اند ..اگر آن موقع بحث فضای مجازی به بزرگی امروز نبود، لیکن تدبیر وحکمت امام امت چنین روزهایی را می دید... شبکه ملی اطلاعات همان تدبیری ست که عدم اجرای به موقع آن، باعث تخریب دیوارهای امنیتی،  فرهنگی و اقتصادی کشورمان شد و جناب وزیر را به پای پرسش و پاسخ بهارستانی ها کشاند... پرسش و پاسخی که نتیجه آن یک کارت زرد دیگر را برای دولت به ارمغان آورد! این کارت زرد یعنی جناب وزیر ارتباطات! چرا با عقاید مردم، با اقتصاد مردم، با هویت ملی و بالاتر از آن امنیت ملی مردم بازی می کنید؟!... اهمیت پیامک های تبلیغاتی و شبکه ملی اطلاعات را در چه سطحی می بینید که اولی را در اولویت قرار می دهید و اجرای دومی را به بهانه های واهی به بعد موکول کرده اید؟!...با توجه به آنکه نتیجه عدم اجرای شبکه ملی اطلاعات، پر شدن جیب دلالان پهنای باند و وابستگی کشور به دشمنان اسلام و مسلمین در زمینه محصولات فناوری است، ضرر بزرگ مالی، تخریب بنیان خانواده ها و تباهی نسل جوان و نوجوان وحتی کودکان را نیز به دنبال دارد. شبکه های به اصطلاح اجتماعی، یکی از همان محصولات فناوری است که مصداق بارز جاسوس کده های دولت های صهیونیستی هستند و بیشترین سود فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را برای دشمنان اسلام و مسلمین به ارمغان می آورند. این در حالیست که دولت  مقابل احکام قضایی مبنی بر فیلترینگ این فحشا خانه های همیشه همراه صهیونیستی ایستاده است، و حتی خود دولتمردان از این نرم افزارهای جاسوسی استفاده می کنند و در مرتبه ی بالاتر به عنوان مبلغ، دست به تعریف و تمجید می زنند و با حضور در این شبکه های ضد اجتماعی، اهداف دشمنان اسلام و مسلمین را دنبال می کنند.

وقتی ایجاد شبکه ملی اطلاعات  باعث ارائه اینترنتی سالم، سریع، امن، ارزان ارزان، و در دسترس به کاربران ایرانی می شود، این همه تعلل چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

طبق ماده 2 قانون برنامه پنجم، دولت موظف است نسبت به تهیه پیوست فرهنگی برای طرح‌های مهم و جدید اقدام نماید؛ علت عدم ارائه پیوست فرهنگی در توسعه شبکه و پهنای باند چیست؟ چرا قبل از ارائه پیوست فرهنگی، بر خلاف قانون، وعده توسعه پهنای باند داده شده است؟

 توسعه و افزایش پهنای باند ، طبق استاد تکلیفی بالا دستی بدون راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات ممنوع است.و وزیر ارتباطات، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را به آخر سال 1394 موکول کرده‌ است؛ و درعین حال به توسعه پهنای باند اینترنت آمریکایی مشغول شده اند؛ باید مشخص شود که علت این اقدامات ضد قانونی چیست؟!

اکنون باید پرسید که مسئولین خوابیده اند یا خود را به خواب زده اند؟!... در هرصورت خواب گرانی است...
 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۲

نظرات  (۱)

با سلام و عرض ادب
ازانجا که وبلاگ زیبا و قشنگی دارین مطالب های پر محتوایی هم دارین.
سایت fimna از مطلاب هایی که در وبلاگ میگدارید در سایت با اسم منبع استفاده میکند.
خوشحال میشویم بامطالب های جدیدتون مارو هم در جریان بگدارید.
وما هم از مطلب شما استفاده و بحره میبریم.
باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی