جهاد مجازی

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جهاد مجازی

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَ لْیَجِدُوا فیکُمْ غِلْظَةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقینَ             

ای کسانی که ایمان آورده اید ( ابتدا طبق مصالح و قواعد ) با کسانی از کفار پیکار کنید که به شما نزدیک ترند و حتما باید در شما شدت و صلابت ( در عمل ) بیابند ، و بدانید که خداوند با پرهیزگاران است.  توبه 123

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  خطاب به دانشجویان فرمودند: "امیدوارم این روحیه‌ی احساس تکلیف، مطالبه‌گری و انتقاد تا زمانی‌که به عنوان مسئولان آینده‌ی کشور، مسئولیت‌ها را در دست می‌گیرید، در میان شما باقی بماند، زیرا اگر این‌گونه شود، کشور نجات پیدا خواهد کرد."

دنیای امروز شیوه های نوین دشمنی به خود می بیند و این اطلاعات افراد و هرکشوری هست که جبهه ای را در موقعیتش تثبیت می کند. اینترنت و فضای مجازی یک شمشیر دو لبه است که اگر مراقب نباشیم ممکن است دست خودمان را هم ببرد.

اکنون دشمنان در خانه های ما در حال جولان هستند و  خطر شبکه های اجتماعی همچون وایبر، واتس اپ، لاین و ... از شبکه های ماهواره ای بیشتر است و همین ها هستند که اعتقادات جوانان را خدشه دار و ضعیف می کنند. موسس وایبر، تالمون مارکو، فارغ التحصیل علوم کامپیوتر از تل آویو است و قبل آن در ارتش اسراییل مشغول به کار بوده است. واتس آپ هم از آن مارک زاکر برگ همان مالک فیس بوک می باشد، که آواز ی جاسوسی و تضییع حقوق شهروندی آن بر کسی پوشیده نیست.

 شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی تلاش میکنند تا با تاثیر گذاری بر ایدئولوژی افراد جامعه مورد هدف، به مرور زمان جهان بینی آنان را نیز مورد حمله قرار داده و با جایگزین کردن فرهنگ غربی و ضد دینی، فرهنگ غنی ایشان را در تزلزل و سقوط محض قرار دهند. این نرم افزار ها امکان دستیابی به فرهنگ بومی و روحیات مردم هر منطقه را برای صاحبان این جاسوسکده های همیشه همراه میسر می کند و این مطالعه روحیات و خلقیات یک ملت است که می تواند دشمن را در میدان مبارزه جسور کند و البته عین حماقت است که جاسوسی را منحصر در استخراج نفرات و مهمات دانست.

جنگ روانی که تحفه دنیای امروز ماست زائیده همین اطلاعات به دست آمده از شناخت روحیات و خلقیات است؛ برکسی پوشیده نیست که دشمن در میدانی که طراحی و با آن جهان را مسخر خود کرده است و از آن ها با عنوان شبکه های اجتماعی فضای مجازی یاد می شود، سعی دارد با کمترین هزینه جانی و مالی به اطلاعات شهروندان مسلمان دست یابد.

دولت های صهیونیستی با این جاسوسکده های همیشه همراه توانسته است به خیل اطلاعات شهروندان کشورهای مسلمان بالاخص ایران دسترسی راحت داشته باشد.

بسیاری از کاربران ایرانی، با تصور موثر بودن، به فعالیت در این شبکه ها ادامه می دهند، غافل از آنکه دشمن در زمین بازی که طراحی کرده است، با کاربران موثر به چند شیوه برخورد می کند؛ فاز اول تطمیع کاربران است به طوری که همراه با این تطمیع به شیوه ماهرانه ای حتی ذائقه سازی برای طیف های مختلف کاربران نیز انجام می دهند. در فاز دوم به تحقیر افکار و اعتقادات و بعد آن  به تهدید کاربران موقر می پردازد. نهایتا اگر ضرر حضور کاربر برای دشمن، بیشتر از سود آن شوند، دشمن صهیونیستی به راحتی با یک کلیک، کاربر را دلیت و اخراج خواهد کرد.

این سرویس های جاسوسی_تروریستی دشمن صهیونیستی که کاربران به زعم خودشان به طور رایگان از آن بهره می برند، به گفته نفتالی بنت وزیر اقتصاد اسرائیل پاسخی به جنبش بایکوت اسرائیل بوده و موفقیت میلیون دلاری برای وایبر و رژیم نجس صهیونیسیتی به دنبال داشته است و این به این معناست که حضور کاربران در این فضا توانسته دولت نجس صهیونیستی را از لحاظ اقتصادی ساپورت کند.

هیچ دولت و قانونی در هیچ کشوری نمی پذیرد که سرویس جاسوسی دشمن، اطلاعات مردم و مسئولین را به سرقت ببرد. اما گویا در کشور ما جاسوسی را منحصر به همان مهمات و استخراج نفرات می دانند و چشم خود را بر این جاسوس کده های دولت های صهیونیستی_تروریستی بسته اند، و عجیب تر از آن، اینکه این برنامه های ضد اجتماعی در کشوری آزادانه مشغول فعالیت هستند که اگر نرم افزار مشابه داخلی بخواهد وارد بازار شود، باید مدت ها به دنبال مجوز پله های اداره های مربوطه را بالا و پایین نماید!

آیا این همه دلایل عقلی و مدارک اثبات شده از جاسوسی این فحشاخانه های همیشه همراه، کافی نیست که مسئولان ما را به فکر فرو برد تا قدم هایی عملی در کوتاه کردن دست دشمنان اسلام و مسلمین از اطلاعات خصوصی کاربران ایرانی، بردارند؟ قوه قضاییه چرا به صورت محکم و بدون مسامحه با استفاده از اختیارات قانونی خود با این جاسوسخانه های همیشه همراه برخورد نمی کند و برای حکم های صادره، ضمانت اجرایی قرار نداده است؟ چرا قوه ی مجریه، شبکه ی ملی اطلاعات را آنطور که باید، پیاده نمی کند و از دست درازی این شبکه های جاسوسی تروریستی_صهیونیستی جلوگیری نمی نماید؟

از دولت محترم تقاضا داریم تا همانگونه که قوه ی قضائیه دستور فیلترینگ این شبکه ها را صادر کرده، مانع از سوء استفاده ی جاسوسان صهیونیستی از کاربران شود.

کلام امام خامنه ای فراموش نشود که: "در میدان تنظیم شده ازسوی دشمن بازی نکنید چه ببرید چه ببازید به نفع دشمن است......."

 

 

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۹

بسمه تعالی

(( وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ )) سوره مبارکه الحج آیه شریفه 40

براستی یاری رساندن به دین الهی، توفیقی خاص و هدایتی مستمر در این مسیر را از سوی حضرت حق را لازم می نماید. و این خود ملزوماتی را چه برای شخص و چه برای ابزار، روش و اهداف در این راه بدنبال می آورد.

شخص در طی طریق یاری و مدد رسانی به دین خدا باید بصیرت و شجاعت در عمل را در کنار هوشیاری دائمی قرار داده و مصلحت را منحصر به انجام مخلصانه تکلیف دانسته و از سرزنش هیچ ملامتگری نترسیده و چنان که  می باید در این راه اهل صمود و مقاومت باشد.عنصر دشمن شناسی شرط لازم جهت ورود به این مهم است و آنچه که مجاهد فی سبیل الله باید بدان اهتمام ورزد شناخت و شناساندن دشمن و حربه های آن به عوام و خواص است.

در این میان یاری دین الهی به مبارزه با دشمنان آن نیز منجر می شود و دخول به چنین مواجهه ای قطعاً نیاز به تبیین صحیح از جنگ و شیوه جنگیدن خواهد داشت و این خود باب جدیدی را در عرصه مجاهدت در راه حق و حقیقت باز می نماید.

فضای مجازی نیز با توجه به اهمیت آن علی الخصوص تاکید ولی امر مسلمین و مستضعفین جهان حضرت امام خامنه ای(اروحنا له الفداء) که اهمیت آن را به اندازه اصل انقلاب اسلامی دانسته اند ازین قاعده مستثنی نیست و حتی می توان بیان داشت که با فراگیر شدن آن و مباحث مرتبط بدان، پرداختن به چنین موضوع حساس و پراهمیت و حیاتی باید به عنوان اولویت کار یک انسان مومن، معتقد و ملتزم قرار گیرد.این امر زمانی حائز اهمیت بیشتری می شود که دشمنان اسلام و مسلمین که خود ایجادکننده، مدیریت،کنترل و هدایت کننده این بستر بوده آنرا یک میدان جنگ دانسته و برای حضور و فعالیت خود یک نقشه راه و پیوست عظیم و حساب شده در عرصه های مختلف امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی طرح ریزی نموده و براین اساس در پیشبرد اهداف خود اقدام می نمایند.




اگر شخص مسلمان و معتقد نیز صحنه فضای مجازی را میدان قتال ببیند و بر خود وظیفه و تکلیف متصور شود که اینگونه نیز باید باشد، ضمن شناخت کامل باید به  برنامه ریزی دقیق رهنمود و خویشتن را آماده ی حضور در چنین کارزاری نموده و همانند عالمی عامل حربه ها و نقشه های دشمنان را از میان برده و طرح و برنامه خود را پیاده سازد.

همانطور که قرآن کریم می فرماید : (( فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا ))  در عاقبت امر کید و حیله شیطان و جنودش ضعیف است و راه به جایی نخواهد برد بإذن الله (( اللّهَ مُوهِنُ کَیْدِ الْکَافِرِینَ )) و همچنان که  شیطان لعین رجیم گفت: ((قَالَ فَبِعِزَّتِکَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعِینَ / إِلَّا عِبَادَکَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصِینَ )) ملاک و معیاری است که بدانیم شیطان و جنودش که دشمنان اسلام، مسلمین و مستضعفین می باشند از ضعف ها و رخنه های موجود در ماست که در ما نفوذ و بر ما تسلط و سیطره می یابند، که چنان که هست از ناخالصی ها در میان ماست.در باب فضای مجازی و علی الخصوص بستر اینترنت نیز دشمنان حق و حقیقت بر مبنای نقاط ضعف ماست که به مانند راهزنان قاتل و فاجر چنین شبیخون گسترده ای را به راه انداخته و ضرباتی را به پیکره امنیت، اقتصاد، سیاست، اجتماع و فرهنگ وارد کرده و وارد می کنند. عمده نقاط مشخص و محرض ضعف را باید در عدم عمل به دستورات فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری دانست که مقتدری مظلوم در این میان است و اگر اوامر ایشان توسط سه قوه و نهادهای مرتبط اجرا میشد قطع به یقین امروز ما شاهد جولان دشمن در فضای مجازی نبودیم و آنچه می ماند قدرت نمایی ما در این عرصه بود.لذا واجب می نماید که افراد و آحاد مردم ضمن اطلاع از دستورات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها خصوصاً فضای مجازی آن را از مسئولین امر مطالبه نمایند که براستی راه نجات کشور در آنست.

فلذا باید دانست دشمنان تشنه به دین و خون ما از جهالت،خیانت و کم کاری یا بیهوده کاری مسئولین و عوام وخواص است که توفیقاتی کسب می کنند و اگر این نبود امروز ما به مدد پیروی محض و بی چون و چرا از اوامر نجات بخش قرآن کریم، حضرات معصومین(ص) و نائبان بر حق آخرین امام همام حضرت حجت(عج) حضرات امام عظیم الشأن خمینی کبیر(سلام الله علیه) و امام خامنه ای(اروحنه له الفداء) بر قله های نصر با صلابت ایستاده بودیم و می توانستیم با قدرت تاثیر خود را بر فضای مجازی تحمیل نماییم.

ما فدائیان ولایت ضمن اعلام بیعت جانانه با آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی و حضرت امام عظیم الشأن خمینی کبیر(سلام الله علیه) و ولی امر مسلمین و مستضعفین جهان حضرت امام خامنه ای(اروحنا له الفداء)، بیان می داریم راه حل رفع جهالت ها، خیانت ها، کم کاری و بیهوده کاری ها و عدم عمل به وظایف مسئولین و عوام و خواص را در مطالبه حداکثری و امر به معروف و نهی از منکر آنان می دانیم و ضمن مبارزه ی عالمانه، هوشمندانه، مبتکرانه، فعال و موثر در این عرصه خطیر، مطالبه گری را که از دستورات عالی مقام معظم رهبری می باشد به عنوان وظیفه و رسالت خویشتن دانسته و بر آن تاکید می نماییم.

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی






نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۵۷