جهاد مجازی

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جهاد مجازی

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

بصیرت، قطعه گمشده!!!!

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم

بصیرت، قطعه گمشده

"تهاجم فرهنگی، مثل خودِ کار فرهنگی، اقدامِ آرام و بی سروصدایی است. یکی از راههای تهاجم فرهنگی، این بوده است که سعی کنند جوانان مؤمن را از پایبندیهای متعصّبانه به ایمان، که همان عواملی است که یک تمدّن را نگه می‏دارد، منصرف کنند. همان کاری را که در اندلس، در قرنهای گذشته کردند.یعنی جوانان را در عالم، به فساد و شهوترانی و میگساری و این چیزها مشغول کردند. این کار، حالا هم انجام می‏گیرد... اگر شما ملت و عناصر فرهنگی بیدار نباشید، خدای نخواسته، آن وقتی درمی‏آید که دیگر قابل علاج نیست! جوان جبهه رفته ما را اگر محاصره کردند، اگر اوّل یک ویدئو در اختیارش گذاشتند و بعد او را به تماشای فیلمهای جنسی وقیح وادار کردند، شهوت او را تحریک کردند و بعد او را به چند مجلس کشاندند، چه خواهد شد؟! وقتی تشکیلاتی وجود داشته باشد، جوان را در اوج نیروی جوانی، فاسد می‏کنند. و حالا دشمن این کار رامی‏کند". (امام خامنه ای، 21 مرداد 1371)

زنگ خطرتهاجم فرهنگی که اندکی پس ازهشت سال جنگ تحمیلی  توسط قطب بصیر نظام جمهوری اسلامی ایران زده شد، اکنون تا قتل عام فرهنگی مسیر خود را هموار کرده است واین امری که خواب را از چشم علمدار فرهنگی ما ربوده، لالایی شیرین عده ای از مسئولین شده است.

امروزه آندلسیزاسیون توسط ابرهای سیاه صهیونیستی، آسمان کشور ما را احاطه کرده است و به سرعت نور در حال تخریب بنیان عقیدتی- فرهنگی و نهایتاً ابتذال فرهنگی فضای کشور استو در این رعد و برق های مهیب فرهنگی کشور، شورای عالی انقلاب فرهنگی متولی تصویب قوانینی برای حفاظت از فرهنگ شده است؛ اما دریغ از کوچکترین ضمانت اجرایی برای بسیاری از مصوبات آن!!

علی الظاهر این خواب غفلت بسیار شیرین می باشد که در چند سال اخیرصدای طبل دشمن در میدان جنگ نرم نیز نتوانسته است ریتم این خواب گران را برهم بزند. بی تفاوتی و انفعال در برابر هجمه ی فرهنگی دشمن از طریق فحشاخانه های اینترنتی همیشه همراه از قبیل اینستاگرام، تلگرام، توئیتر و ... و خدمت به دولت های صهیونیستی، هر چند در عنوانی متفاوت، بیشتر به یک بیماری واگیردار شبیه شده است که از یک سازمان به سازمانی دیگر در حال انتقال است. این در حالی است که فضاهای ضد ارزشی این فحشاخانه ها اولین بنیان اجتماع یعنی خانواده ها را با بحران مواجه نموده و افزایش آمار طلاق، تنوع طلبی جنسی، روابط مثلثی، بلوغ زودرس، روابط جنسی آنلاین و ... از جمله تبعات شوم فعالیت آزادانه این نجس افزارهاست.

صدا و سیما که در کلام گهربار امام خمینی (ره) ملقب به دانشگاه عمومی شده، به جای آنکه مخاطبین خود را از ماهیت و بطن این شیطان افزارها و جاسوسکده های همیشه همراه آگاه سازد، رسالت خود رااز طریق فعالیت در نجس افزارهای صهیونیستی انجام داده و با قبح شکنی تقویت دشمنان اسلام و مسلمین و موجه جلوه دادن استفاده از سلاح دشمن، راه سلطه فرهنگی، سیاسی و امنیتی سرویسهای جاسوسی- تروریستی دولت های صهیونیستی را تسریع می نماید. مسلم است هنگامی که از تریبون ملی و برنامه هاییاز قبیل ماه عسل که مخاطبین میلیونی دارند ونیزسایت باشگاه خبرنگاران جوان،نجس افزارهای صهیونیستی تبلیغ می شوند - که البته هزینه کلان تبلیغات رایگان این اغوا افزارهارا نیز بیت المال تأمین می کند- جوانان و نوجوانان ما به پشتوانه این تأیید، نمی توانند سایه نحس ونجس صاحبان این فحشاخانه ها را بنگرند...

به راستی متولیان فرهنگ نظام مقدس اسلامیچه کسانی هستند؟؟ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که به تصویب قوانین بدون ضمانت اجرایی دلخوش کرده اند و یا اساتید دانشگاه عمومی کشور که فعالیت در این نجس افزارها را برای مخاطبین میلیونی خود تجویز می نمایند؟!

بصیرت، قطعه گمشده برخی اصحاب فرهنگی و سیاسی این مرز و بوم می باشد. امام خمینی(ره) همواره مسلمانان را به هوشیاری دعوت می کردند و در موردتسلط اجانب بر مسلمین انذار داده وفرموده اند: "اگر در داخل ممالک اسلامى نقشه‏ هایى از طرف اجانب کشیده شده باشد که خوف آن باشد که تسلط بر ممالک اسلامى پیدا کنند، واجب است بر مسلمانان که با هر وسیله‏اى که ممکن است نقشه آنها را به هم بزنند، و جلوگیرى از توسعه نفوذ آنها کنند". اما آنچه امروز در ودیعه مبارک جمهوری اسلامی ایران مشاهده می شود، امری خلاف دستورات امام راحل (ره)می باشد. جولان دادن جنگ افزارهای اینترنتی و دسترسی آسان دولت های صهیونیستی به اطلاعات کاربران ایرانی، مرز خوف تسلط را در هم نوردیده و دشمن با کمترین هزینه مالی و جانی به سرقت اطلاعات کاربران و تخریب فرهنگ ایرانی- اسلامی مشغول است و صداوسیما نیز با جسارت تمام در قالب برنامه های پرطرفدار، مروج این نجس افزارها شده است.

از شورای عالی انقلاب فرهنگی،صدا و سیماو همه نهادهای فرهنگی که وظیفه ی آن ها صیانت از فرهنگ و ارزش های اسلامی جامعه است، انتظار می رود هر کدام به نوبه ی خود سلاح مبارزه با این شیطان افزارهای صهیونیستی را به میدان جنگ نرم آورند و دست این سارقان فرهنگ و ایمان جوانان و نوجوانان را قطع نموده و هوای فرهنگ این جامعه را پاک و سم زدایی کنند.  همچنین از قوه قضائیه تقاضامندیم که طبقماده 639 قانون مجازات اسلامی،با عاملان اشاعه فساد و فحشا در فضای مجازی کشور با قاطعیت برخورد نماید.

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی